Голова обласної державної адміністрації Олександр Старух регулярно проводить пряме спілкування з громадянами області. Сьогодні на базі обласного контактного центру очільник області провів чергову «пряму» лінію, під час якої вислухав проблеми дозвонювачів та надавав їм роз’яснення. До центру зателефонувало вісім жителів області. Телефонували як з міста Запоріжжя, так і з районів.
Декілька звернень громадян стосувались питань житлово-комунальної сфери. Мешканка села Новогупалівка Запорізького району, яка від імені громади села повідомила про незаконне проживання в одному з приміщень Новогупалівського виховного комплексу села колишньої директорки. Мешканець Бердянська поскаржився на відсутність належної організації у роботі з абонентами комунальних підприємств курортного міста. Ще одне нарікання на роботу керуючої компанії, уже у Запоріжжі, надійшло від мешканки Заводського району. Олександр Старух пообіцяв скерувати відповідні запити до місцевих органів влади, до керуючих компаній з проханням розібратися та вжити заходів.
Турбують людей і питання роботи навчальних закладів під час посилення карантинних обмежень. Дозвонювачка із обласного центру просила розтлумачити їй, за яких умов заклад переходить в онлайн навчання.
Були звернення на “пряму лінію”, які стосувалися соціальних питань, зокрема, надання матеріальної допомоги на придбання ліків, доставки твердого палива для опалення приміщення.
Дзвінок від мешканця Запоріжжя стосувався питання благоустрою території. На його думку, треба вплинути на владу Запоріжжя, щоб вони звернули увагу на вулиці Руську та Чкалова, що у Південному селищі Комунарського району міста. Вулиці стали зовсім непроїзними для автотранспорту.
Голова облдержадміністрації Олександр Старух уважно вислухав кожного заявника та запевнив, що їх звернення детально вивчатимуть спеціалисти профільних департаментів. Після вивчення проблеми кожен отримає офіційну письмову відповідь.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю