Сьогодні відбулася конференція учасників і організаторів проєкту «Просування та популяризація місцевих товаровиробників».
Його учасниками стали 40 бенефіціарів, які зможуть скористатися послугами підрядної компанії, що виграла тендер. Проєктом передбачається, що місцеві крафтові виробники, представники малого та середнього бізнесу, отримають допомогу у рекламуванні свого товару чи послуги під логотипом «Made in Zp» («Зроблено в Запоріжжі»). Це спеціальний бренд, який був розроблений для просування саме запорізьких товарів. Нагадаємо, під таким логотипом у Запоріжжі проходив фестиваль-ярмарок присвячений Дню підприємця.
У рамках Комплексної програми розвитку малого і середнього підприємництва в Запорізькій області на 2021-2023 роки на цей проєкт виділено з обласного бюджету 305 тис грн.
На сьогоднішній презентації перший заступник голови облради Людмила Любім виказала підтримку від депутатського корпусу локальним товаровиробникам. Вона запевнила присутніх, що у час пандемії обласна влада завжди буде підтримувати підприємців:
-Початком нашої співпраці став ярмарок, цей проєкт є лише її продовженням. Ми плануємо надавати посильну допомогу нашому бізнесу. Підприємництво, виробництво, розвиток сфери надання послуг – це і є процвітання нашого регіону, — зазначила Людмила Сергіївна.
Партнери проєкту – обласна адміністрація, РФПП, Бізнес-Союз «Порада» та самі підприємці висловили свої бачення та побажання того, що вони чекають від участі в ньому.
Своє бачення висловила і депутат обласної ради Ірина Лєх, яка відзначила, що головною метою заходу є впізнаваність запорізького бренду. Виробники мають сьогодні труднощі з рекламою, і вони потребують сприяння з боку влади. Проте і самі мають проявляти активну позицію.
Далі учасники співпрацюватимуть з переможцем тендеру й відпрацьовуватимуть механізми популяризації та інструменти роботи для кожного окремого бренду ексклюзивно.
Відділ комунікацій Запорізької обласної ради