Розвиток сервісної складової – пріоритет Державної податкової служби України.
Разом з впровадженням нових сервісів ДПС впроваджує й нові формати взаємодії з платниками податків та громадськістю протягом останнього року. Акцент – толерантність у взаємовідносинах.
Ефективність нових методів засвідчили результати незалежного дослідження, проведеного Литовсько-британською компанією «Baltic-Surveys».
Під час цього дослідження вивчалась громадська думка та ставлення представників бізнесу до діяльності ДПС. Базовими питаннями були: «Досвід» та «Оцінка роботи та іміджу ДПС».
Як засвідчили результати опитування, представники бізнесу краще оцінюють діяльність ДПС, ніж громадськість. Так, 59% представників бізнесу оцінили діяльність ДПС як «добру».
Також представники асоціацій платників податків відзначили високий рівень загального задоволення роботою ДПС, який складає 64%. При цьому кількість незадоволених – 14% та 21% – нейтральні відгуки.
Найцікавішою темою щодо діяльності українських установ у сфері державних фінансів респонденти визначили інформацію про те, як використовуються кошти платників податків – 53%.
Дякуємо всім за високі оцінки та продовжуємо розбудову потужної, дієвої та транспарентної Державної податкової служби України.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Додаткові матеріали
- Результати дослідження громадської думки та ставлення бізнесу до ДПС (Завантажити)