В обласному контактному центрі відбулася чергова “гаряча” лінія з представниками влади. На запитання громадян відповідав заступник голови облдержадміністрації Руслан Шиханов.
До посадовця звернулося 8 мешканців області.
Одразу декілька мешканців селища Новоолександрівка звернулися з проблемою водопостачання. Мешканці громади сплачують за воду, проте, за їх словами, Водоканал через неіснуючі борги, перекрив водопостачання. Люди платять по лічильниках, проте, Водоканал говорить про борг у розмірі 462 тис грн та виставляє громаді рахунки.
У цьому випадку необхідно колективне звернення мешканців громади. Треба звернутися до надавачів послуги, щоб підприємство надавало платіжки по кожному домогосподарству, щоб витрати відповідали обсягам спожитої води. Якщо вам відмовлять у наданні квитанції, це буде підставою для звернення до суду. Зі свого боку ми теж будемо розбиратися, звідки виник цей невідомий борг. Давайте не чекати, а діяти з обох боків, — запропонував Руслан Шиханов.
Також зі скаргою на проблеми водопостачання звернулися мешканці села Новомиколаївка Запорізького району. Проте, там інша проблема – через застарілі мережі у трубах часто трапляються пориви. Через це у людей часто немає вдома води.
З проблемою щодо заборгованості за газ звернувся пенсіонер з села Матвіївка. Чоловік впевнений, що сплачував всі рахунки та не розуміє, звідки ця заборгованість.
У м. Гуляйполе Пологівського району жінка розповіла, що не змогла переоформити субсидію на новий опалювальний сезон та попрохала допомоги обласної влади.
Кожному, хто телефонував на «гарячу» лінію, Руслан Шиханов надав вичерпні роз’яснення. Також заявникам, відповідно до норм чинного законодавства, надішлють офіційну відповідь, а за окремими зверненнями буде вжито оперативних заходів реагування. Кожен сигнал від громадян знаходиться на особливому контролі обласної влади.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю