Основні тенденції на ринку курячої продукції формуються під впливом споживачів. Зокрема, це ‒ тренд на здорове харчування та пов’язане з ним підвищення попиту на органічні яйця; яйця, вироблені без антибіотиків.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла генеральна директорка ТОВ «Ясенсвіт» Юлія Фльорова.
Також це ‒ інновації, що впроваджують у виробництві та пакуванні птахівничої продукції, де перевагу дедалі більше надають екологічній і біорозкладаній упакові тощо.
«Усі світові тренди рано чи пізно приходять в Україну, тому для вітчизняного ринку курячого яйця характерне підвищення попиту на якісну продукцію, ‒ зазначила Юлія Фльорова. ‒ Для українських виробників це ‒ можливість розвитку свого виробництва в бік безкліткового утримання птиці, автоматизація процесів із вирощування й збирання яєць, впровадження IT-рішень для моніторингу здоров’я птиці й оптимізація інших процесів».
За її словами, в компанії майже всі етапи вирощування птиці, збирання, сортування й пакування курячого яйця відбуваються в автоматичному режимі. Це дає можливість бути продуктивнішими й водночас значно підвищує якість і безпечність продукції, а також суттєво впливає на оптимізацію витрат.
«І ми принципово не застосовуємо жодних антибіотиків на всіх стадіях виробництва», ‒ наголосила вона.
Як повідомлялося, під ТМ «Ясенсвіт» виробляють різновагові яйця в одній упакові.