Вторник, 3 октября, 2023
Новости Запорожья
UK RU
  • Главная
  • ЗАПОРОЖЬЕ
  • Область
    • Новости Бердянска
    • Новости Мелитополя
    • Новости Энергодара
    • Новости Пологи
  • ОБЩЕСТВО
  • Политика
  • Экономика
  • Криминал
  • Спорт
    • Новости бокса
    • Новости футбола
  • Карта Запорожья
  • Погода
Нет результатов
Показать все
  • Главная
  • ЗАПОРОЖЬЕ
  • Область
    • Новости Бердянска
    • Новости Мелитополя
    • Новости Энергодара
    • Новости Пологи
  • ОБЩЕСТВО
  • Политика
  • Экономика
  • Криминал
  • Спорт
    • Новости бокса
    • Новости футбола
  • Карта Запорожья
  • Погода
Нет результатов
Показать все
Новости Запорожья
Нет результатов
Показать все
RU UK

Чи може податковий агент повернути або врахувати в рахунок сплати наступних платежів надміру сплачений військовий збір?

31.08.2023
в рубрике Экономика

Податковий агент має право повернути або врахувати в рахунок сплати наступних платежів тільки ту суму надміру сплаченого військового збору, яка була перерахована до бюджету понад суму грошових зобов’язань, граничний строк сплати якої настав на таку дату.

Умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань визначені статтею 43 ПКУ.

Пунктом 43.3 статті 43 ПКУ визначено, що обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені.

Згідно з пунктом 102.5 ПКУ, заяви, зокрема, про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань у випадках, передбачених ПКУ, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, що настає за днем виникнення такої переплати.

Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на рахунок платника податків у банку, небанківському надавачу платіжних послуг; на єдиний рахунок (у разі його використання); на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, небанківському надавачу платіжних послуг (пункт 43.4 статті 43 ПКУ).

При цьому, пунктом 1 розділу IІІ Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення (перерахування) платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 передбачено, що заява може бути подана платником до територіального органу ДПС в електронній формі за допомогою засобів інформаційно-комунікаційних систем та з дотриманням вимог законодавства у сферах захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах, електронних довірчих послуг та електронного документообігу.

Відповідно до пункту 43.5 статті 43 ПКУ контролюючий орган не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.

На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (набрав чинності 01.08.2023) виключено пункт 102.9 статті 102 ПКУ відповідно до якого на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в Україні, зупинявся перебіг строків, визначених ПКУ, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім випадків, передбачених ПКУ, та встановлено, що підпункт 69.9 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, який встановлював окремі особливості зупинення перебігу строків, діяв до 01.08.2023.

Тобто, з 01.08 2023 для платників податків та контролюючих органів відновлено перебіг строків, визначених ПКУ та іншими законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (зокрема, в частині подання заяви про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми та/або пені).

Відповідно до підпункту 14.1.115 пункту 14.1 статті 14 ПКУ надміру сплачені грошові зобов’язання – це суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету або на єдиний рахунок понад нараховані суми грошових зобов’язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.

Источник

Похожие публикации

Налогообложения банковских «сверхприбылей» не будет, но есть альтернатива. Позволит ли она избежать роста комиссий

                            
                        Читать на украинском                    
    
                    
                        22.09.2023 15:30
                        
													
                                                                                    
                                    
                                        Анна Мартищук
                                    
                                
                                                                            
                        
                        
                        
    

        
    

                    
                    
                    
  
    
        
            
                
            
            Facebook  
        
    

    
        
            
                
                    
                    
                    
                
            
            Linkedin
        
    

    
        
            
                
            
            Twitter
        
    

    

    
        
            
                
            
            Telegram
        
    

    
        
            
                
            
            FB Messenger
        
    


                    
                                        
                      
                                                                        Нацбанк предложил временно повысить ставку налога на прибыль банков вместо налога на чистый процентный доход или «сверхприбыли» финучреждений, который предложили нардепы. Речь идет о повышении действующей ставки налога вдвое. PaySpace Magazine узнали мнение банкиров и как это повлияет на клиентов

Налогообложения банковских «сверхприбылей» не будет, но есть альтернатива. Фото: pexels.com
Как мы вам рассказывали, НБУ и нардепы согласовали размер налога на прибыль банков. Регулятор и комитет ВРУ предлагают на 2 года вдвое увеличить ставку налога на прибыль банков — с 18% до 36%. Буквально за половину текущего года банки заработали чистую прибыль в 67,7 млрд грн. В основном за счет процентных платежей от НБУ и Минфина за депозитные вклады и ОВГЗ.
В эксклюзивном интервью для PaySpace Magazine один из ключевых экспертов в сфере финансов, украинский экономист, основатель и руководитель инвестиционной компании HUG’S  Эрик Найман спрогнозировал, что идея народных депутатов ввести налог на «сверхприбыли» банков бессмысленна и не поддерживается Минфином, ведь будет иметь негативные социальные последствия.
«Этот подход может считаться социалистическим. Я не поддерживаю идею, чтобы банки получали сверхприбыли, поскольку в конечном итоге это происходит за счет обычных украинцев. Как население, так и бизнес в конечном итоге платят за эти сверхприбыли банкирам. Однако решать этот вопрос следует в НБУ, снижая процентную ставку, а не вводя нестандартные налоги. Это напоминает ситуацию, когда, имея боль в голове, кто-то предлагает отрезать ногу. В предложенной редакции законопроекта это действительно предусмотрено. То есть планируют ввести налог на процентные доходы, связанные с кредитованием. Это может привести к тому, что условия кредитования станут менее благоприятными», — сказал Эрик Найман.
Что предусматривает альтернативное решение для введения налога на сверхприбыли банков
Экономика

Налогообложения банковских «сверхприбылей» не будет, но есть альтернатива. Позволит ли она избежать роста комиссий Читать на украинском 22.09.2023 15:30 Анна Мартищук Facebook Linkedin Twitter Telegram FB Messenger Нацбанк предложил временно повысить ставку налога на прибыль банков вместо налога на чистый процентный доход или «сверхприбыли» финучреждений, который предложили нардепы. Речь идет о повышении действующей ставки налога вдвое. PaySpace Magazine узнали мнение банкиров и как это повлияет на клиентов Налогообложения банковских «сверхприбылей» не будет, но есть альтернатива. Фото: pexels.com Как мы вам рассказывали, НБУ и нардепы согласовали размер налога на прибыль банков. Регулятор и комитет ВРУ предлагают на 2 года вдвое увеличить ставку налога на прибыль банков — с 18% до 36%. Буквально за половину текущего года банки заработали чистую прибыль в 67,7 млрд грн. В основном за счет процентных платежей от НБУ и Минфина за депозитные вклады и ОВГЗ. В эксклюзивном интервью для PaySpace Magazine один из ключевых экспертов в сфере финансов, украинский экономист, основатель и руководитель инвестиционной компании HUG’S  Эрик Найман спрогнозировал, что идея народных депутатов ввести налог на «сверхприбыли» банков бессмысленна и не поддерживается Минфином, ведь будет иметь негативные социальные последствия. «Этот подход может считаться социалистическим. Я не поддерживаю идею, чтобы банки получали сверхприбыли, поскольку в конечном итоге это происходит за счет обычных украинцев. Как население, так и бизнес в конечном итоге платят за эти сверхприбыли банкирам. Однако решать этот вопрос следует в НБУ, снижая процентную ставку, а не вводя нестандартные налоги. Это напоминает ситуацию, когда, имея боль в голове, кто-то предлагает отрезать ногу. В предложенной редакции законопроекта это действительно предусмотрено. То есть планируют ввести налог на процентные доходы, связанные с кредитованием. Это может привести к тому, что условия кредитования станут менее благоприятными», — сказал Эрик Найман. Что предусматривает альтернативное решение для введения налога на сверхприбыли банков

03.10.2023
Які дії ФОП – платника єдиного податку, який з 01.08.2023 автоматично вважається платником єдиного податку відповідної групи, якщо ним перев
Экономика

Які дії ФОП – платника єдиного податку, який з 01.08.2023 автоматично вважається платником єдиного податку відповідної групи, якщо ним перев

02.10.2023
Чи включаються суми податків, сплачених у 2021 році в рахунок податкових зобов’язань з цих податків 2022 року, при обчисленні різниці між су
Экономика

Чи включаються суми податків, сплачених у 2021 році в рахунок податкових зобов’язань з цих податків 2022 року, при обчисленні різниці між су

02.10.2023
Please login to join discussion
Відділ реклами: [email protected]

© 2022 Новини Запоріжжя
Незалежна спілка молодих журналістів Запоріжжя.
прп. Соборний, 158, Запоріжжя, Запорізька область, Украина, 69000

Нет результатов
Показать все
  • Главная
  • ЗАПОРОЖЬЕ
  • Область
    • Новости Бердянска
    • Новости Мелитополя
    • Новости Энергодара
    • Новости Пологи
  • ОБЩЕСТВО
  • Политика
  • Экономика
  • Криминал
  • Спорт
    • Новости бокса
    • Новости футбола
  • Карта Запорожья
  • Погода

© 2022 Новини Запоріжжя
Незалежна спілка молодих журналістів Запоріжжя.
прп. Соборний, 158, Запоріжжя, Запорізька область, Украина, 69000